電話 / Whatsapp查詢熱線 : +852 5938 4731 地址 : 荃灣德士古道62-70號寶業大廈B座10樓1室

關於我們

24小時冷氣
CCTV監控系統
適當的溫度及濕度
位置便利

彩虹迷你倉創於2016年. 首間店設於荃灣東近大窩口段,毗鄰熊貓酒店, 位置便利, 旺中帶靜.
上址更為自置物業,確保敝店的貴客不會因被業主大幅加租而被迫搬走.
我們設有24小時冷氣抽濕設備,全天候保持適當的溫度及濕度.
另外我們亦設有24小時CCTV監控系統,貴客可以更放心地將心愛的財物交給我們保管.


屋企有冇D好想珍藏但係唔常用既野?
有冇D咩唔捨得扔但係好阻地方既野?
快D比個電話/whatsapp我地!!
點解揀彩虹? WHY RAINBOW STORAGE?
我們有特點如下:
-24小時冷氣開放,物品存放品質有保證
-為自置物業,所以不會幾年後被業主加租而要客戶退倉或轉倉 的麻煩。
-服務細心周到,盡量留意客人既訴求,可改善的一定會改善
-燈光充足,每一個位置都盡量做到有光線照明,務求客人不會看不清楚
-乾淨衛生,每星期定時有清潔公司打掃清潔,雖然未至於一塵不染,起碼都乾淨企理.
-環境方面,一般迷你倉選址都會集中係工業區,人煙稀少,正所謂"被人劏左都唔知咩事"。而我地雖為工業大廈,不過相鄰有悅來酒店(熊貓),名逸居,荃薈商場。相比其他的迷你倉配套更完善。